אנטי צ'יט בבניה + תמונה של דוגמית
אנטי צי'ט בבניה!
חברת Lan-Party בונה אנטי צי'ט ייחודי שייתפוס אורגנר וכל צ'יט אפשרי
תאריך היציאה עוד לא ידוע ,שיערוך שייקח בסביבות מ'ס חודשים מועטים
* לגבי הלאן פרטי של הcs1.6 שיהיה בקרוב , הכנו קובץ שיותקן על המחשבים של השחקנים
עם קצת עזרה של המתכנת של easyanticheat , דוגמית:
בדקנו את זה עם המנהל של התוכנה EAC וזה סיפתח לאנטי צ'יט שנבנה (בלי שום קשר לEAC)
אז צ'יטרים.....תיזהרו אנחנו באים!!!
חברת Lan-Party בונה אנטי צי'ט ייחודי שייתפוס אורגנר וכל צ'יט אפשרי
תאריך היציאה עוד לא ידוע ,שיערוך שייקח בסביבות מ'ס חודשים מועטים
* לגבי הלאן פרטי של הcs1.6 שיהיה בקרוב , הכנו קובץ שיותקן על המחשבים של השחקנים
עם קצת עזרה של המתכנת של easyanticheat , דוגמית:
בדקנו את זה עם המנהל של התוכנה EAC וזה סיפתח לאנטי צ'יט שנבנה (בלי שום קשר לEAC)
אז צ'יטרים.....תיזהרו אנחנו באים!!!

יאללה מתי זה יוצא? תעיפו את כל המגעילים האתה שמשתמים באורגנר
השבמחק