מנסים להרוס את קהילתינו
לאחרונה עשו לחברה שלנו פייק וכל זה למטרה להרוס לנו את השם
ולהרוס לקהילה.
הוא אומר לכולם שהוא עושה לאן בחינם אבל אלה הנתונים שלו:
1 - אין לו ציוד
2 - אין לו מקום
3 - ואין לו כסף לפרסים
* כמו שאני מכיר את נתנאל הוא לא יפסיד בלי רווח , פשוט שקר אחד גדול!
אז תדעו שמה שהוא עושה כרגע זה נזק לקהילה ולשם של עצמו.
בשיחתי עם נתנאל Sibonis התברר לי שהוא אחראי על כל המעשה הזה.
ולהרוס לקהילה.
הוא אומר לכולם שהוא עושה לאן בחינם אבל אלה הנתונים שלו:
1 - אין לו ציוד
2 - אין לו מקום
3 - ואין לו כסף לפרסים
* כמו שאני מכיר את נתנאל הוא לא יפסיד בלי רווח , פשוט שקר אחד גדול!
אז תדעו שמה שהוא עושה כרגע זה נזק לקהילה ולשם של עצמו.
[26/01/2014 21:27:08] sAp1rzie: למה הורדת לי תAMNO
[26/01/2014 21:27:13] sAp1rzie: בפליינמקרס?
[00:19:53] Netpower.co.il|Netanel: כי נתתה ל SWIT וזה לא דווקה בגלל זה הערוץ גאטרים שלי עובר לשם
[00:20:02] Netpower.co.il|Netanel: אתה כבר לא קשור ל playmakers השארתי לך את זה חודש
[00:20:18] Netpower.co.il|Netanel: ראיתה שאני רציני ואני עומד במילה שלי שאני רץ עם הקהילה אתה בדרך אחרת אחי..
[10:54:07] sAp1rzie: זה לא משנה
[10:54:12] sAp1rzie: תתן לי AMNO
[10:59:40] sAp1rzie: אתה מביא?
[12:37:59] Netpower.co.il|Netanel: לא
[12:38:15] Netpower.co.il|Netanel: אתה מביא לי amno ב lan-party?
[12:38:30] sAp1rzie: זה לא שלך
[12:38:34] sAp1rzie: פליקרס זה שלי ושלך
[12:38:35] Netpower.co.il|Netanel: זה גם לא שלך
[12:38:38] Netpower.co.il|Netanel: כבר לא
[12:38:38] Netpower.co.il|Netanel: אחי
[12:38:40] Netpower.co.il|Netanel: זה שלי לבד
[12:38:51] sAp1rzie: טוב תהנה ושיהיה לך בהצלחה
[12:38:57] sAp1rzie: אל תגיע לאירוע שלי
[12:39:08] Netpower.co.il|Netanel: אתה לא רוצה שאני ימכור שם אוכל ?
[12:39:12] sAp1rzie: לא
[12:39:17] Netpower.co.il|Netanel: בסדר..
[12:39:17] sAp1rzie: אני אביא חבר
[12:39:25] sAp1rzie: אסור לעבוד עם אנשים כמוך
[12:39:30] sAp1rzie: תזכה לחזור בתשובה אחי
[12:39:35] sAp1rzie: ביי
[12:39:49] Netpower.co.il|Netanel: אתה שוב מתעצבן חבל שאתה לא רואה את כל התמונה
[12:40:34] Netpower.co.il|Netanel: אתה בקהילה אחרת במקום אחר playmakers זה כבר לא שלך אני משתמש בשם הזה כי זה שם גם שלי
[12:40:37] Netpower.co.il|Netanel: אני הצעתי לך לבוא איתי
[12:40:50] Netpower.co.il|Netanel: אתה הלכתה ל lan-party ואולך לך שם בסדר גמור
[12:40:58] Netpower.co.il|Netanel: למה אתה צריך לעזאזל amno בערוץ שלי
[12:41:04] Netpower.co.il|Netanel: שלא לדבר על זה שנתתה ל swit
[12:41:09] Netpower.co.il|Netanel: בלי להגיד לי amno
[12:41:34] Netpower.co.il|Netanel: זה אומר שאתה עושה מה שאתה רוצה זה קהילה שלי אני לא מחפש שמישהו שגר בתל אביב היה לו amno בקשר לאכול שתדע שאתה סתם מקשר דברים שהיה לך בהצלחה.
[12:41:40] Netpower.co.il|Netanel: אני יגיע לאירוע אבל לא בכדי למכור
[12:41:47] Netpower.co.il|Netanel: אתם פותחים איתי מלחמה שהיה שבוע טוב
[12:45:21] sAp1rzie: תבוא ותשלם כמו כולם
[12:45:58] Netpower.co.il|Netanel: מי שעושה לי ולחבר שלי קטע מסריח שאתה יודע שזה בכוונה
[12:46:01] Netpower.co.il|Netanel: זה לא יעבור בשתיקה
[12:46:23] Netpower.co.il|Netanel: אתה רק חיפשתה שאני יוריד לך את הגישה
[12:46:39] Netpower.co.il|Netanel: כדי שתגיד לי לא לבוא אתה סתם עושה בכוונה ומקשר דברים
[12:46:56] Netpower.co.il|Netanel: אתה לא יודע להפריד עדין בין דברים אתה לא רואה את התמונה אתה סתם
[12:46:58] sAp1rzie: לא רציתי לעבוד איתך מהתחלה
[12:47:02] sAp1rzie: הבאתי לך סיכוי
[12:47:04] sAp1rzie: לא עברת אותו
[12:47:15] Netpower.co.il|Netanel: סבבה אתה אמרתה לי את המילה סגור בטלפון
[12:47:18] sAp1rzie: דפקת אותי שוב
[12:47:25] sAp1rzie: גם אתה אמרת סגור בטלפון
[12:47:29] sAp1rzie: שאמרת שאתה לא מוריד
[12:47:33] sAp1rzie: \ה רק אני ואתה
[12:47:39] sAp1rzie: אי אפשרא לסמוך עליך
[12:47:52] Netpower.co.il|Netanel: נכון אני לא השתמשתי בערוץ עכשיו כן צריך אותו ואני לא רוצה שהיה לכל העולם amno
[12:47:58] Netpower.co.il|Netanel: מצטער עבר מאז כמעט חודש
[12:48:05] sAp1rzie: לא עבר חודש
[12:48:08] sAp1rzie: וגם אם עבר
[12:48:10] sAp1rzie: לא היית רציך להוריד
[12:48:13] sAp1rzie: ולא אמרת לי את זה
[12:48:15] Netpower.co.il|Netanel: אתה לא קשור כבר לקהילה.
[12:48:22] Netpower.co.il|Netanel: אתה סתם מחפש גישות אצלי
[12:48:25] Netpower.co.il|Netanel: ואתה נתתה לחיים
[12:48:26] Netpower.co.il|Netanel: amno
[12:48:30] Netpower.co.il|Netanel: למה עשיתה את זה?
[12:48:32] sAp1rzie: הוא שם לעצמו
[12:48:35] sAp1rzie: לא הבתי לו כלום
[12:48:39] sAp1rzie: וזה מגיע לו
[12:48:42] sAp1rzie: הוא היה פה לפניך
[12:48:51] Netpower.co.il|Netanel: סבבה אני הצעתי לו לחזור
[12:48:53] sAp1rzie: הלאן הראשון זה היינו אני והוא
[12:48:55] Netpower.co.il|Netanel: אני מבטיח לך דבר כזה
[12:48:59] Netpower.co.il|Netanel: יש לי 9 ימים
[12:49:02] Netpower.co.il|Netanel: לדאוג שלא היה לך לאן
[12:49:07] sAp1rzie: סבבה
[12:49:07] Netpower.co.il|Netanel: וזה מה שאני יעשה
[12:49:11] sAp1rzie: אז תדאג שלא יהיה לי לאן
[12:49:13] sAp1rzie: בהצלחה
[12:49:20] Netpower.co.il|Netanel: אני קובע לאן
[12:49:22] Netpower.co.il|Netanel: מהיום להיום
[12:49:23] Netpower.co.il|Netanel: לתאריך שלך!
[12:49:26] Netpower.co.il|Netanel: אתה רוצה לריב איתי
[12:49:27] Netpower.co.il|Netanel: אין בעיה
[12:49:28] sAp1rzie: בהצלחה חחחח
[12:49:33] sAp1rzie: לא מחפש מריבות
[12:49:34] sAp1rzie: ושונאים
[12:49:36] sAp1rzie: תעשה מה שבאלך
[12:49:37] Netpower.co.il|Netanel: אתה מחפש
[12:49:46] Netpower.co.il|Netanel: אחרת לא הייתה עושה לי קטע של החיים
[12:49:47] sAp1rzie: אדרבא אני רוצה שתהיה חברה מתחרה
[12:49:50] Netpower.co.il|Netanel: אחרי שקבענו דברים
[12:50:04] sAp1rzie: תחזיר גישה והכל טוב
[12:50:17] Netpower.co.il|Netanel: אתה מזיין תמוח על amno מה אכפת לך מ playmakers
[12:50:22] Netpower.co.il|Netanel: אבל מה אתה צריך גישה לערוץ
[12:50:25] Netpower.co.il|Netanel: שאתה כבר לא קשור אילו
[12:50:27] Netpower.co.il|Netanel: אתה במקום אחר
[12:50:46] Netpower.co.il|Netanel: אתה סתם מחפש מריבה איתי עכשיו שב עם עצמך תחשוב שאתה במקום שלי
[12:50:50] Netpower.co.il|Netanel: זה כמו שאני אומר לך
[12:50:52] Netpower.co.il|Netanel: תביא עכשיו אצלך
[12:50:57] Netpower.co.il|Netanel: lan-party amno
[12:51:05] Netpower.co.il|Netanel: אתה אומר לי זה לא שלך
[12:51:13] Netpower.co.il|Netanel: גם playmakers כבר לא שלך
[12:51:16] sAp1rzie: תגיד
[12:51:20] Netpower.co.il|Netanel: וחבל שאתה מחפש לריב איתי!
[12:51:22] sAp1rzie: מה אמרת לי שהבאתי לי OWNER
[12:51:24] sAp1rzie: cLANPARTY
[12:51:26] sAp1rzie: ?
[12:51:28] sAp1rzie: אל תוריד לי
[12:51:30] Netpower.co.il|Netanel: אמרתי שאני לא יוריד לך
[12:51:31] sAp1rzie: נכון?
[12:51:38] Netpower.co.il|Netanel: אבל זה ישתנה בשנייה שאנשים התחילו לעלות אצלי
[12:51:39] Netpower.co.il|Netanel: ל amno
[12:51:41] Netpower.co.il|Netanel: מנהלים
[12:51:44] Netpower.co.il|Netanel: לא אוהבים את זה
[12:51:46] sAp1rzie: כולה חי
[12:51:48] Netpower.co.il|Netanel: הייתי חייב להוריד
[12:51:49] sAp1rzie: וזה גם מגיע לו
[12:51:50] Netpower.co.il|Netanel: לא אכפת לי
[12:51:50] sAp1rz...
[13:13:39] sAp1rzie: קיצר עזוב
[12:51:52] Netpower.co.il|Netanel: מיזה
[12:51:53] sAp1rzie: לא רוצה לעבוד איתך יותר
[12:51:56] sAp1rzie: בשום צורה שהיא
[12:52:02] sAp1rzie: אתה עד'יין חבר שלי ואני עדיין אוהב אותך
[12:52:05] sAp1rzie: פשוט לא עובדים ביחד
[12:52:16] Netpower.co.il|Netanel: קבענו משהו ל 6 לחודש
[12:52:20] Netpower.co.il|Netanel: אני ואושר סגרנו כבר דברים
[12:52:23] Netpower.co.il|Netanel: ליום הזה
[12:52:27] sAp1rzie: לא קבעתי איתך כלום
[12:52:32] Netpower.co.il|Netanel: קבעתה איתי בטלפון
[12:52:34] sAp1rzie: ולא אקבע איתך כלום
[12:52:40] Netpower.co.il|Netanel: אמרתי לך סגור! אמרתה לי סגור סגור סגור
[12:52:45] sAp1rzie: אם לא היית מניאק
[12:52:47] sAp1rzie: זה היה סגור
[12:52:49] sAp1rzie: אבל אתה מניאק
[12:52:56] sAp1rzie: לא עובד עם מניאקים
[12:53:05] Netpower.co.il|Netanel: אני לא מניאק ספיר אתה סתם רוצה גישה אצלי
[12:53:08] Netpower.co.il|Netanel: אני יוכל לתת לך op
[12:53:10] Netpower.co.il|Netanel: כבוד
[12:53:15] sAp1rzie: ROFL
[12:53:15] Netpower.co.il|Netanel: שהערוץ היה שלך
[12:53:18] sAp1rzie: vahjv vx,hhnv
[12:53:19] sAp1rzie: השיחה הסתיימה
[12:53:28] Netpower.co.il|Netanel: למה השיחה הסתיימה.
[12:53:38] Netpower.co.il|Netanel: מגיע לך op כבוד מפעם
[12:53:41] Netpower.co.il|Netanel: זה בנינו כאן
[12:53:52] Netpower.co.il|Netanel: בקיצור אתה מחפש איתי מריבה.
[13:14:57] sAp1rzie: טוב שאלה אחרונה בקיצור
[12:54:16 | 12:54:18 נערך] Netpower.co.il|Netanel: ממשיכים מה שקבענו או לא ?
[12:56:03] Netpower.co.il|Netanel: #lanparty
[12:56:05] Netpower.co.il|Netanel: כנס
[12:56:07] Netpower.co.il|Netanel: תהיה מרוצה :)
[12:56:11] Netpower.co.il|Netanel: הלאן שלי יוצא לדרך
[12:56:15] Netpower.co.il|Netanel: בדיוק בעוד 9 ימים
[12:56:18] Netpower.co.il|Netanel: שהיה לך בהצלחה!
[13:04:09] sAp1rzie: שהטוב ינצח
[13:05:24] Netpower.co.il|Netanel: R4pe
[13:05:27] Netpower.co.il|Netanel: מבטלים אצלך :)
[13:05:50] sAp1rzie: הם כבר ביטלו מזמן
[13:05:57] sAp1rzie: הבאנו מחליפים במקומם
[13:05:58] sAp1rzie: =]
[13:06:15] Netpower.co.il|Netanel: 16-9 GLC 25/1/14
Marque 16-12 dWork 23/1/14
5rusty 16-1 r4pe 22/1/14
arMory 16-14 r4pe 21/1/14
team3h טכני aHim 21/1/14
delegate 16-8 5rusty 21/1/14
Marque 16-1 GLC 19/1/14
aHim 16-0 GLC 19/1/14
ACC טכני arMory 19/1/14
[13:06:19] Netpower.co.il|Netanel: זה הקבוצות של הלאן ?
[13:06:33] Netpower.co.il|Netanel: marque בטוח יבטלו חח
[13:06:34] Netpower.co.il|Netanel: חברים שלי
[13:06:40] Netpower.co.il|Netanel: glc
[13:06:42] sAp1rzie: בהצלחה
[13:06:45] Netpower.co.il|Netanel: חינם
[13:06:47] Netpower.co.il|Netanel: ללא תשלום
[13:06:49] Netpower.co.il|Netanel: אני עושה את זה
[13:06:50] Netpower.co.il|Netanel: תודה!
[13:07:02] sAp1rzie: בכייף אם אתה צריך ציוד אעזור לך
[13:15:37] sAp1rzie: יש הכל
[13:07:08] sAp1rzie: באמת שאעשה את זה בלב שלם
[13:07:16] Netpower.co.il|Netanel: יש SWITCH כבלי רשת חשמל
[13:07:17] sAp1rzie: העיקר שהקהילה תהנה
[13:07:21] Netpower.co.il|Netanel: הכל כבר קניתי ליפני שבוע
[13:07:38] Netpower.co.il|Netanel: דיברתי עם הMMA עכשיו
[13:07:42] Netpower.co.il|Netanel: סגרתי איתו לתאריך הזה
[13:07:46] Netpower.co.il|Netanel: הכל יש לי כסף ברוך השם
[13:07:55] sAp1rzie: אחלה אחי
[13:07:56] Netpower.co.il|Netanel: אני יפסיד אבל אתה רציתה את זה תריב המסריח הזה איתי
[13:08:06] sAp1rzie: בסדר כל אחד יוצא מופסד מתי שהו
[13:08:11] sAp1rzie: אם זה ישתלם לקהילה אדרבא
[13:08:51] Netpower.co.il|Netanel: זה רק ישתלם לקהילה!
[13:09:05] Netpower.co.il|Netanel: שם אני ימכור תאכול ירוויח תכסף
[13:09:08] Netpower.co.il|Netanel: ב 20 אני עושה עוד לאן
[13:09:11] Netpower.co.il|Netanel: 16 קבוצות
[13:09:19] Netpower.co.il|Netanel: עד עכשיו לא הוצאתי תאריך
[13:09:21] Netpower.co.il|Netanel: כי אתה מכבד אותך
[13:09:29] Netpower.co.il|Netanel: אבל הכל יסתיים עכשיו
* נא תיראו את הפרצוף האמיתי של מנהל פליימקרס - נתנאל "sibonis"
* נא תיראו את הפרצוף האמיתי של מנהל פליימקרס - נתנאל "sibonis"
תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.
השבמחקמה זה גועל נפש
השבמחקגם לא מזמן הוא הודיע על לאן שלא התקיים בסוף... אישית אני סומך על המנהלים של LAN-PARTY יותר והייתי הולך ללאן שלהם אם לא הייתה לי בגרות באותו יום. מה גם שהשעות יותר נוחות מאשר להיות שם ב8:30.
השבמחקרואים ש LAN PARTY הרבה יותר רציניים!
השבמחקנתנאל Sibonis זה פשוט עבודה בעיניים !!!!!!